جک جدید (2011و2012) ');return true;}document.write(''); return false; } Userllow" />

جک جدید (2011و2012)
برای کسانی که همیشه می خوان شاد باشن 
قالب وبلاگ

SMS Del Shekasteh 2012 www.smsfa .org 15 اس ام اس های زیبای فروردین 91

 

فرز-کاش میدانستی . . .
که جهـانم بی تو الف ندارد … !!!

 

 

 

 

اس ام اس دلشکسته

لعنت به همه ی قانون های دنیا
که در آن شکستنِ دل
پیگردِ قانونی ندارد.

 

 

 

 

پیامک دل شکسته

خودت را تصور کن
بی او
شاید بفهمی چه کشیدم
بی تو

 

 

 

 

جملات دلشکسته

دلت طفل بود…
قدت به قد عاشقی هم نمیرسید که کوچک شمردی
عظمت عاشقانه هایم را…

 

 

 

 

متن دلشکسته

هرچه من حساب میکنم
نمیشود
روزهای سرد من بسر
نمیشود
عاشقانه ، عاشقی بکن
ولی
این درخت بدون تو با ثمر
نمیشود

 

 

 

 

متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند،
ولی به دنبال همان آجر لق دیوارت هستند که:
تو را فرو بریزند…!
تا تو را انکار کنند…!
و از رویت رد شوند…

 

 

 

 

درد که میگیرد قلبم…
لبخند میزنم!!
یادگاری توست…

 

 

 

 

میسپارمت به خدا،خدایی که هیچوقت نخواست تورا به من بسپارد.

 

 

 

 

من می دانم …
می دانم که اگر به کودکی ام بازگردم ،
تو آن بادبادک گمشده من …
در آسمان ها می شوی !

 

 

 

 

گاهی فرار میکنم ، از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

 

 

 

 

می دانم در دوست داشتنت هیچ مرزی ندارم.ولی رهایت میکنم ..که اگر بر گشتی با تمام قلبت بر گردی……

 

 

 

 

گوش هایم را میگیرم
دیگر نمیخواهم بشنوم
انعکاس ناله هایم
خودم را هم , کر کرده …

 

 

 

 

مگه اشک چقدر وزن داره…؟ که با جاری شدنش ، اینقدر سبک می شیم…!

 

 

 

 

به خوابـــم نیـــا خوابــــم را رنگـــی میکنـــی و روزم را سیاه

 

 

 

 

دیوونگی نکن تنهام نزار راحت
انقدر نگو دیدار باشه به قیامت …
دیوونگی نکن ترکم نکن ساده
انقدر نگو عشقت از چشمم افتاده…

 

 

 

 

درمان ندارد …
نزن !
درد دارد
دادِ نگاهت..

 

 

 

 

گفت: فال قهوه، فال تاروت،فال پاسور یا فال شمع؟
گفتم: هر کدام که مرا به “او” برساند…

 

 

 

 

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم….
نان را تو ببر..
که راهت بلند است و طاقتت کوتاه..
نمک را بگذار برای من..
می خواهم این زخم همیشه تازه بماند….

 

 

 

 

برای مُردن هنوز کوچکم
بمان!
کافی است دوستم داشته باشی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 17:40 ] [ محمد حسین قلعه خانی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جک جدید (2011و2012) و آدرس jookst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 8550
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1